17.1.14

What I've got for christmas

Pung/Clutch fra Beck Söndersgaard
Creme fra Emryolisse, Lip Balm "Rose" fra Tromborg, "High lengths mascara" fra Clinique, "Face And Body Foundation" fra M.A.C.
2xMiss Ellegood fra Line&Jo (ink. gavekort til huller i ørerne) 
Kashmir sweater fra Magasin, Tynd langærmet trøje fra Vila, Striktrøje fra An'ge (købt i Inavasion)
Jakke fra H&M
Kashmir hue fra Cos
Tee fra Basic Apparel
Støvler fra Shoe Biz Copenhagen (Kan købes på Miinto) 
Toilettaske fra Day Birger et Mikkelsen
Abonnement på Cover  
Hellere sent end aldrig.... Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave et indlæg med alle mine julegaver. Det ved at være virkelig lang tid siden, men jeg havde en helt vildt dejlig juleaften, og som I kan se fik jeg nogle virkelig fine julegaver! Jeg har byttet nogle forskellige ting, og nogle af tingene er mine advents gaver, men jeg tænkte at jeg ville vise jer dem alle samlet i et indlæg. Jeg er virkelig glad og taknemmelig for det hele! Ud over alt dette fik jeg også et senge sæt fra ByNord og to puder fra H&M som jeg glemte at tage billeder af... 

Jeg har terminsprøver i næste uge, så hele denne uge er gået med at læse op til alle prøverne. Jeg kan dog glæde mig ved tanken om, at jeg om to uger skal i praktik på Copenhagen Fashion Week!!! Jeg glæder mig helt vildt! - Skal I i praktik? Hvis ja, så hvor? 

Kys 

9 kommentarer:

  1. WOW!! Lækkert praktik sted, desværre går i gymnasiet så skal ikke. Gid jeg kunne prøve det igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan virkelig heller ikke vente!!

      Slet
  2. Lækkert!
    kig forbi min blog, hvor der venter sig et give away, når jeg runder de 50 følgere.
    http://juliebjorgensen.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
  3. er det de her støvler du har??? http://www.miinto.dk/p-690731-shoe-biz-hb4673-black
    btw. lækkert praktik sted!! skal først i praktik næste år<3

    SvarSlet
  4. er den der foundation fra Mac god? Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget let på huden og dækker næsten ikke, dog ensarter den huden helt fantastisk! Jeg er i hvert fald rigtig glad for den :)

      Slet
  5. Hvilken farve er toilettasken i? :-)

    SvarSlet