4.2.14

Giveaway - design your own personal calendar!




Jeg har netop modtaget denne mega fine kalender fra Personligalmanak.dk (link: http://www.personligalmanak.dk/DK/). På siden har jeg helt selv designet min egen personlige kalender! Jeg synes det er et ret sjovt koncept, og jeg er rigtig glad for min. Man kan helt selv bestemme hvilket billede der skal på forside, hvilken farve elastikken skal være, hvordan den skal se ud indeni, hvilken måned man vil have at den skal starte o.s.v. Jeg har valgt et rigtig fint billede fra Tumblr til min forside. Du kan nu vinde et gavekort til Personligalmanak.dk, så du kan designe din helt egen kalender i valgfri størrelse! 

Det eneste du skal gøre er:

1. Like Personlig Almanaks facebookside lige her: https://www.facebook.com/personligalmanak.dk

2. Bliv fast læser enten her på bloggen (blå knap i højre side) eller på Bloglovin lige her: https://www.bloglovin.com/blog/4725427

I har 2 uger til at deltage så skynd jer! Held og lykke og mange knus - Sophie

21 kommentarer:

  1. Så er det gjort, mega fed giveaway :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Super fed giveaway! Og den kalender er super pæn! Jeg deltager helt klart

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Virkelig god giveaway, deltager!

    pointless-bitch.tumblr.com
    emilia.wich@gmail.com

    SvarSlet
  5. Misunder jo også kun din i skolen, heldige!
    signebirkeby@live.dk

    SvarSlet
  6. Gjord! Fantastisk giveaway, krydser fingre for at jeg vinder :)

    SvarSlet
  7. Lækker giveaway :)
    adisa-privat@outlook.com

    SvarSlet
  8. Wow, elsker dit design!
    http://miriamhart.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Deltager - super lækkert!

    matildedillinghuusmann@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager. Hvor er det fedt!!

    annablog@live.dk

    SvarSlet
  11. anna28maj@gmail.com

    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  12. super fin give-away!
    igs1999216@gmail.com <3
    knus
    //idaskadhauge.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Lige til efterskoleåret, Håber håber håber!!!

    SvarSlet
  14. Karolinekottesen@gmail.com

    - Det ville være dejligt, sødeste sopher, haha!

    SvarSlet
  15. idasavkov@gmail.com

    Lækker give-away <3

    SvarSlet
  16. Jeg deltager - kunne godt bruge ny kalender til Gym :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  17. Rigtig fint!
    Jeg deltager :-)
    amalie.soegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager :)
    milsen@hotmail.dk

    SvarSlet
  19. Den er så sød!
    Jeg har også brug for en ny kalender :)

    SvarSlet