26.2.14



Jeg modtog i mandags mine smykker fra Moss Copenhagen, som jeg bestilte sidste onsdag. Jeg havde bestilt min "Spell" kæde i sølv, men de lavede en fejl og sendte mig en i guld i stedet. Eftersom jeg fik af vide at jeg selv måtte sende den tilbage og selv gå ind og bestille en ny, blev jeg faktisk lidt irriteret, da det jo var dem der havde lavet en fejl. Jeg valgte så bare at beholde den i guld, og jeg er faktisk rigtig glad for den. Jeg satte den i dag sammen med min fine blonde trøje fra Zara og mine læder/ruskind bukser også fra Zara.

Dette outfit er så fint og feminint sammen, og så har det twist af noget råt, hvilket jeg er helt vild med. Hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Super fantastisk, enkelt men perfekt outfit, som passer perfekt til dig!

    SvarSlet
  2. Passer perfekt sammen. <3

    Jeg har startet en ret cool giveaway, måske du ville være med? ;-)

    SvarSlet
  3. Så fin kæde og elsker blusen!

    SvarSlet
  4. Sååååå flot! Hvad koster halskæden? <3

    - http://josephinehej.bloggersdelight.dk

    SvarSlet