31.7.15

Summerfeelings



Selvom sommerferien snart er ved vejs ende, betyder det ikke at selve sommeren er ovre - så det er ikke slut med stranddage og lækre bikinier (det bilder jeg i hvert fald mig selv ind). Jeg har virkelig noget helt specielt for varme sommerdage ved stranden, og herover ser i mine 2 absolut yndlings bikinier. De er meget forskellige, men hver især er de meget unikke. Den blå er fra Triangl Swimwear og var en sponsorgave til min Instagram profil (sophie_valentin). Jeg har været virkelig glad for den denne sommer, da den virkelig har et godt fit og som sagt er meget unik. Den mørkerøde har jeg købt sidste sommer i H&M. Den sidder knap så godt på kroppen, men til gengæld har jeg en stor kærlighed til de små etniske gulddetaljer og kvaster. Så hop i bikinierne, tag en tur på stranden og nyd det sidste af sommeren - også selvom ferien desværre snart er ovre.. 

Mange knus - Sophie

1 kommentar:

  1. Det er så trist at sommeren snart er ovre og næsten ikke engang var gået i gang, så det er bare med at nyde det sidste lidt kolde vejr.. :)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet