29.1.14

BLOGGEN HAR FØDSELSDAG!








(Jeg har samlet et par billeder fra forskellige tidspunkter i bloggens "historie")

I dag et år siden at jeg startede bloggen. Jeg kan virkelig ikke forstå at der allerede er gået et helt år siden, at jeg sad i min sofa en dag jeg var syg, og hjemme fra skole. Jeg kiggede en masse blogs igennem, og ønskede at jeg også selv var en del af det fantastiske univers som blogger. På det tidspunkt havde jeg længe ønsket mig at lave en blog, men der var så meget der kom i vejen: "Det kan jeg da ikke få tid til", "Hvad nu hvis der er ingen der vil følge med" og "det kan jeg da ikke finde ud af", var hvad jeg tænkte. Men så fik jeg en pludselig lyst til bare at gøre det, og jeg har ikke fortrudt en eneste gang siden. "S.V.W" hed den dengang, men i sommeren 2013 havde jeg brug for en masse ændringer, og navnet blev ændret til "Fashion is for fools", som den hedder i dag.

I dette år har jeg opnået så mange fantastisk ting ved at have bloggen: Et par måneder efter jeg startede bloggen blev jeg ugens blogger på Viunge.dk, derefter blev jeg kontaktet af DR Ultra, hvor jeg lavede et indslag omkring mode, jeg har fået SÅ mange super søde beskeder og kommentarer fra en masse søde mennesker, og ikke mindst at have fået 226 super følgere på GFC, 239 følgere på Bloglovin og 274 likes på facebooksiden. Jeg kan virkelig ikke tro det, og jeg er så evig taknemmelig. Alt dette havde jeg selvfølgelig ikke opnået uden jer. Ja nemlig, dig som læser dette, er med til at gøre alt dette muligt for mig, så mange tak skal du have.

Selvfølgelig skal I belønnes med en fødselsdags giveaway, som desværre først kan komme om lidt tid da jeg er i praktik og skal til konkurrence i weekenden. Jeg vil selvfølgelig arbejde på at få den op så hurtigt jeg kan!

Mange fødselsdagskys - Sophie


7 kommentarer:

  1. har du et link til hvor du er i ultra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre, tror heller ikke at det er på hjemmesiden mere...

      Slet
  2. Stort tillykke med bloggens 1 år!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hey, jeg har bloggen Amors Pil, og har overvejelser om en giveaway.
    Har du lyst til at følges på Bloglovin og som faste læsere? <3

    Bare skriv hvis du har lyst. O:)

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Tillykke til bloggen!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Tillykke, tillykke!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Tusind tak søde søde piger <3

    SvarSlet