9.2.14

Hverdags makeup rutine


Jeg har her til morgen endelig fået tage mig sammen til at lave min makeup rutine. Jeg har lavet den på computeren, derfor er kvaliteten ikke helt i top, og jeg ser heller ikke selv for frisk ud. Stor respekt til alle jer som laver videoer, og er virkelig gode til det, for det er jeg ikke rigtig selv (haha). Jeg er heller ingen makeup ekspert, men da rigtig mange af jer gerne vil se denne video, tænkte jeg bare: Hvorfor ikke? 

Jeg vil rigtig gerne begynde at lave lidt flere videoer, hvor jeg stille og roligt bare sidder og snakker, da jeg synes at det tit er lidt mere personligt end bare at skrive. Smid endelig en kommentar hvis I kan lide (den rimelig lange) video, og om det er noget I gerne vil se mere af. Mange knus - Sophie 

4 kommentarer:

  1. Hvor er du sød! Rigtig god video :-)

    - Hvordan gik det der møde som model? Du skrev aldrig noget på bloggen om det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ehj hvor er du sød, og hvor er jeg glad for at du kan lide den!

      - Det gik rigtig fint, jeg var en smule for lav, så jeg skal til et møde igen når jeg bliver et par cm højere:)

      Slet
  2. Virkelig god video! Det er super hyggeligt. Gør det endelig igen!

    - Clara <33

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have søde Clara, det er jeg virkelig glad for at høre!

      Slet