11.2.14

Current faves



Sweateres fra H&M og Magasin: Jeg er helt vild med de her 2 sweatere fordi de simpelthen er så bløde og varme. De er begge perfekte til denne her tid af året, de helt klart noget jeg ikke kan undvære.

Halstørklæde fra Cos: Jeg har dette her halstørklæde på hver eneste dag. Det er ligesom mine 2 sweatere noget af det blødeste og lækreste, og derfor kan jeg intet andet end at elske det!

Støvler fra Biz Copenhagen: De her sko fik jeg lidt før jul, og jeg er virkelig glad for dem. Lidt tid efter jeg fik dem gik den lille "flap" bagpå i stykker, hvilket var rimelig skuffende. Nu har jeg dog fået dem lavet, og jeg bruger dem hver dag! De er overraskende nok ret behagelige at gå I, og så er de også bare ret fede efter min mening.

Pung/Clutch fra Beck Söndersgaard: Denne her pung er bare det bedste, den er SÅ rummelig, men har stadig mange små rum til diverse. Jeg elsker den virkelig.

Chloé parfume: Århhhh, det her er verdens bedste parfume, virkelig! Jer der har den ved hvad jeg mener. Den har en helt unik duft som man bare ikke kan få nok af!

Face and Body foundation fra M.A.C: Denne her foundation har næsten ingen dækkeevne, men det er en af de ting jeg faktisk elsker ved den. Den er udjævner huden på en helt vildt god måde, og giver en masse fugt til huden.

Mineralize skinfinish natural pudder fra M.A.C: Denne pudder virker helt perfekt for mig, ikke for dækkende, og giver et nogenlunde mat finish. Jeg har efterhånden brugt rimelig meget af den, for den er virkelig god!

Embryolisse Lait Creme Concentre: Denne creme er helt fantastisk. Den er meget kendt i blog verdenen, men det kan jeg sagtens forstå! Den giver massere af fugt, dufter fantastisk og er en god primer for makeup.

Det var så mine nuværende favoritter, har I nogle favoritter for tiden? Knus

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre favoritter!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg elsker dem også virkelig :)

      Slet
  2. Hvor kan man få cremen?
    moodswingsdk.blogspot.dk

    SvarSlet