17.2.14

Outfit

Outfit

Halstørklæde - Cos, Jakke - Zara, Jakke (indenunder) - By Zoé, Sko - Shoe Biz Copenhagen

Jeg er nu tilbage fra en virkelig dejlig tur til London! Det var sådan en god tur, og det har været virkelig hårdt at starte i dag.. Nå, men jeg fik købt, og har fået et par virkelig fine ting derhenne, og jeg tænkte at jeg lige ville vise jer nogle af dem i det outfit, jeg havde på i dag. Jeg fik først og fremmest en virkelig skøn sort blazerjakke fra Zara. Jeg ELSKER den, og har bare lyst til at have den på hele tiden. Jeg fik også et par sorte læder/ruskind/elastik bukser, også fra Zara, som er virkelig dejlige og fede. 

Lidt om dette outfit: Sorte læderbukser sammensat med en lys top/jakke, giver et både råt og feminit look - og jeg er helt vild med sammensætningen! Nu kan I ikke så godt se blazeren/jakken så godt på billederne, men den gør bare hele outfittet en smule mere feminint. Jeg håber at jer der har haft ferie har nydt den. Hvad synes I om dette outfit?

8 kommentarer:

  1. Ser så fint ud! :-)

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super super lækkert outfit! :)
    Kig endelig forbi: http://sofiecolsted.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sofie, tager lige et kig forbi!

      Slet
  3. Lækkert outfit! Hvor er bukserne fra?

    SvarSlet
  4. hvad kommer bukserne til at koste herhjemme ca? har du evt. et link?

    SvarSlet
    Svar
    1. De vil koste 199 kr, og ja det har jeg: http://www.zara.com/dk/en/woman/trousers/combined-leggings-c565438p1772698.html :)

      Slet