11.2.14

I'm going to London!



Så er det i morgen jeg rejser til London med min familie! Jeg har været i London en gang med min mor da jeg var lidt mindre, og jeg er sikker på at det bliver mindst ligeså hyggeligt denne gang. Vi rejser ved 12 tiden i morgen, og så skal vi være der til søndag aften, så der kommer desværre ingen indlæg i den periode. Jeg kan ikke vente til at komme derhen, og se Londons mange seværdigheder, se musicals, shoppe, være på cafe o.s.v. Jeg er sikker på at det bliver skønt.

Jeg har faktisk først ferie i uge 10, så jeg er så heldig at jeg på en måde får en lille "ekstra ferie"... Jeg håber at alle jer der har vinterferie, nyder den så meget I kan, og at alle jer der skal på ski, passer godt på jer selv, mange knus.

4 kommentarer:

  1. Håber du får en god tur, jeg vil selv helt vildt gerne til London!:)
    http://www.nannasimonsen.com

    SvarSlet
  2. Jeg har selv først ferie i næste uge, men gud, hvor er jeg misundelig! Du må have en god tur!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg er faktisk i London lige nu:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet