17.3.14



Hej dejligste piger. Som nogle af jer nok har opdaget har der været totalt stille her på bloggen i de sidste par uger. Jeg har efter lange overvejelser valgt at tage en pause fra bloggen, da jeg har rigtig mange andre ting som fylder meget i mit liv lige nu. Jeg ved ikke hvor lang tid der går før at jeg vender tilbage, men jeg ved at jeg på et tidspunkt vil få både tiden og lysten til at starte igen. Til den tid har jeg forhåbentlig fået en masse ny inspiration til en masse nye indlæg. Så husk nu på: dette er ikke et "farvel", men et "vi ses snart igen". Jeg håber at I kan følge mig i min beslutning.

Vi ses snart igen, mange knus
- Sophie

3 kommentarer:

  1. No, fandt din blog igår! D: <3
    Nå, men du er i hvertfald en dygtig blogger. :)

    Hvis du stadig læser andres blogs så må du gerne kigge forbi min og følge på bloglovin. :D
    Whittaheart.dk

    SvarSlet
  2. Ser frem til du starter op igen! :-)

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Savner virkelig din skønne blog!!

    SvarSlet