29.7.15

Wait, what?

 

Tro det eller lad være - efter et helt års pause er jeg tilbage på tasterne igen! Med ny energi, lidt ændringer i layoutet og en masse nye idéer er jeg klar til at starte bloggen op igen. Det har været efter mange grundige overvejelser, at jeg har taget denne beslutning - midt i sommerferiens afslappende uger er det gået op for mig, hvor meget glæde jeg havde af bloggen, og hvor mange oplevelser den gav mig. Jeg har ofte haft lysten til at dele mine oplevelser, og den inspiration jeg har fået, i det år jeg har været væk. Her både fra steder jeg har været, og fra mennesker jeg har mødt. Men samtidig har jeg ikke haft overskuddet til at starte bloggen op igen. Men det har jeg nu, og det er med stor glæde og spænding, at jeg har truffet dette valg. Da jeg får meget travlt i det kommende år, vil jeg dog ikke være helt så aktiv som jeg har været - men jeg vil gøre hvad jeg kan for at poste regelmæssige indlæg af god kvalitet.

Her på bloggen vil I som altid kunne følge med i min hverdag, og I kan tro at der er mange spændende ting der venter forude. Det vil dog blive indlæg med hverdagsting lige fra gymnasiestart til tøj-kriser - så kan alle være med. Men samtidig vil I også få et indblik i min passion for mode og design i form af en masse collager, outfits og måske lidt DIY..

Jeg håber at I vil følge med på "Fashion is for fools" - vi kan vel kalde den "version 2.0" ;) Jeg kan ikke vente med at komme igang igen, og jeg håber virkelig at I alle vil følge med! (Tryk på Bloglovin', og "synes godt om" knappen til højre) 

Mange knus - Sophie 

5 kommentarer:

  1. Dette indlæg har jeg ventet længe på! Jaaaa, hvor er det dejligt at have dig tilbage Sophie <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre - tusind tak søde <3

      Slet
  2. Velkommen tilbage !:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet